-

Over & Out: 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hm, ja klart jag gjorde svårt att komma på nu bara.. jag börja gymnasiet i Gävle.

Har du några nyårslöften?
haha, jo samma som iår. sluta äta skit. och jag bröt det lika snabbt som förra året dvs 1 jan.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

Vilka länder besökte du?

öö.. sverige.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 januari. då jag och hampus blev tillsammans
Vad var din största framgång 2010?
Mina betyg slutbetyg
Största misstaget?
sluta med dansen, ångrar det då enormt..

Bästa köpet?
måste nog säg min hockeyutrustning

Vad spenderade du mest pengar på?
mat..fan. hahaha

Gjorde någonting dig riktigt glad?

inget så där speciellt glad, men jag har haft ett bra år i stort sätt

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

hero of war
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

väldigt upp och nerr som alla andra år
Vad önskar du att du gjort mer?

jadu, svårt..
Favoritprogram på TV

men gud va tråkiga svar det blir, ingenaning
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

hemma med släkt och vänner
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

att den förändrades väldigt mycket
Den bästa nya personen du träffade?
Jag har träffat väldigt många nya, hela klassen med många sköna brudar. även hittat en liten torleif.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0