hockey..

Jag är inge bloggare, men bara för att så kan jag ju skriva om min helg iaf.

Fredagen
Va gjorde jag i fredags, jag träna och sov. mumsig fredag.

Lördagen
först teori med hälsingeleget sen vidare till gävle och läkerol för att se brynäs vinna över djurgården, underbart. Kvällen spenderade jag men min underbara pojk.

Söndagen
Match mot falund, vann med 3-1. oxå rätt underbart. fast skotten var typ 56-10 till oss så vi borde ha vunnit med mera ( kommer ej ihåg siffrona exakt).

efter matchen somna jag nästan direkt i soffan, och nu försöker jag få in engelskan. och det går inte bra alls..


Back on track, vi är bäst tillsammans!

(några underbaringar saknas på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0