back on track- förutom en tom mage

Mår redan så mycket bättre.
Från att ha varit helt död i två dagar har jag gått till levande på en halv dag och det känns underbart.
Inge feber, inge huvudvärk och ja. det ända jag skulle kunna klaga på nu är att jag bara lyckats fått i min en skål soppa på två dagar så min energi i kroppen är inte super men det ska jag försöka ta igen imorgon.

Skönt att det kan vända så snabbt men anntar att det brukar göra det där det bara är feber man har.
Nu ska jag sova son en liten gris och vakna och vara som ny imorgon. Blir hemma från skolan imorgon med bara för att vila upp mig helt men och jag inte får nå akut galnako sjukan så ska jag vara back on track på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0