mums

Nu är jag hemma från Gävle, har hunnit ätit och även gett den otroligt gryma presenten till min lilla syster, aja.
hann till och med gå ner på stan innan tåget gick så jag fick med mig en exakt lika skjorta som jag köpte igår. fast grön ;) bara  99kr på hm så funderar på en vit med. blev även en fika med sanna och johanna sen kom även annsofie en snabbis. kändes faktiskt väldigt onödigt att jag fika och gjorde av med pengar på det när jag är hemma en flera tårtor och tusentals kakor här hemma som bara väntar på mig. helt seriöst har jag ett allvarligt problem med mat som jag verkligen borde ta tag i. För så mycket socker som jag äter kan fan inte vara bra för hälsan, och inte min ekonomi heller. man har lixom inte råd att äta ute varje dag när man lever på ett studie bidrag .

Skriver senare så det itne blir onödigt långt inlägg. ska även försöka ta lite bilder under kvällen.
HÖÖÖÖÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0